preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gustava Krkleca Zagreb

Login
TJEDAN

PARNI  06.12. - 10.12.

 

JELOVNIK

Pratite



 

Zvono
Prije podne
 
1. sat  8,00 -   8,45
2. sat  8,50 -   9,35
3. sat  9,45 - 10,30
4. sat 10,40 - 11,25
5. sat 11,30 - 12,15
6. sat 12,20 - 13,05
 
Poslije podne
 
1.(7.) sat 13,10 - 13,55
2.(8.) sat 14,00 - 14,45
3.(9.) sat 15,00 - 15,45
4.(10.) sat 15,50 - 16,35
5.(11.) sat 16,40 - 17,25
6.(12.) sat 17,30 - 18,15
Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 9. 11. 2009.

Ukupno: 684841
Ovaj mjesec: 1111
Danas: 116
 
Hrvatsko blago - vrelo riječi, vrelo znanja
SANDRA DOBLANOVIĆ / datum: 29. 10. 2021. 15:52

Na nivou Škole će se tijekom školske godine 2021./2022. provoditi projekt Hrvatsko blago - vrelo riječi, vrelo znanja koji će objedinjavati sve teme i aktivnosti razredne i predmetne nastave i realizirat će se kroz navedene projektne tjedne, obilježavanje Dana škole i važnih nadnevaka u školskoj događajnici te provođenje razrednih i izvannastavnih aktivnosti u skladu s epidemiološkim preporukama i mjerama HZJZ i MZO-a.

Cilj je projekta čitanje i poticanje čitanja književnih tekstova i neknjiževnih tekstova iz različitih znanosti. Čitajući navedene tekstove učenici će osvijestiti i razviti osobni i nacionalni identitet te unaprijediti razumijevanje općekulturnoga nasljeđa, njegove moralne i estetske vrijednosti.

Poticat će se  čitanja iz užitka i potrebe, stjecanje čitateljskih navika i čitateljske kulture i stvaralačko izražavanje prema vlastitom interesu potaknuto različitim iskustvima i doživljajima tekstova. Čitanjem će se preoblikovati osobna iskustva te poticati maštu i refleksiju o svijetu, sebi i drugima.

Učenici će čitati i interpretirati reprezentativne tekstove hrvatske književnosti, istraživati književnu baštinu (Marko Marulić, stari pisci hrvatski, moderni pisci, glagoljica i glagoljaštvo, povijest hrvatskoga jezika), istraživati o knjižnicama, čitati neknjiževne tekstove o istaknutim književnicima i njihovim djelima.

Sudjelovat će u radionicama i stvaralački se izražavati.(prezentacije, videonajave, radionice, biblioterapija, znakovni jezik, strip, dramatizacija, izrada rječnika…). 

Pronalazit će u različitim izvorima sadržaje i informacije o kojima će kritički promišljati, procjenjivati njihovu pouzdanost i korisnost. 

Učenici će na stranim jezicima čitati i analizirati ulomke neknjiževnih tekstova i tekstove autora svjetske književnosti za djecu, proučavati biografije književnika, stvaralački se izražavati i istraživati o djelima i autorima koji su postali poznati i u drugim zemljama.

Proučavajući s povijesnog gledišta razvoj pisma i pismenosti u Hrvatskoj i svijetu, učenici će usvojiti razumijevanju postupaka ljudi u prošlosti te razviti osobni sustav vrijednosti, stajališta i uvjerenja.

Istraživat će  povijesno vrijeme  i kontekst nastanka nekog književnog djela, poznate suvremenike u književnosti drugih europskih ili svjetskih zemalja. Uočavat će važne povijesne događaje i osobe opisane u književnim djelima.

Čitat će popularnoznanstvene i znanstvene tekstove o važnim povijesnim događajima, osobama i dostignućima, stvaralački se izražavati (prezentacije, plakati, govori) što će dodatno potaknuti interes učenika za proučavanje prošlosti te omogućiti razumijevanje sadašnjosti.

Samostalno, uz vođenje i u skupini učenici će istraživati i čitati o hrvatskom geografskom prostoru, koristeći različite izvore i medije (zavičaji poznatih književnika, umjetnika i znanstvenika).

Potaknuti književnim i neknjiževnim tekstovima učenici će istraživati o prirodnim bogatstvima Hrvatske (flora, fauna, staništa). Uporabom različitih informacijsko-komunikacijskih tehnologija razvijat će svijest o složenoj međuovisnosti svih organizama na Zemlji, važnosti održivog razvoja i zaštite prirode.

Uočit će povezanost matematike s cjelokupnim ljudskim životom i stvaralaštvom (matematika u pjesništvu, formule pisanja) te time prepoznati povijesnu, kulturnu i estetsku vrijednost matematike njezinom primjenom u različitim disciplinama i djelatnostima kao i neizostavnu ulogu matematike u razvoju i dobrobiti društva.

Stvaralački će se izražavati koristeći informacijsku i komunikacijsku tehnologiju i različite digitalne alate čime će razvijati kritičko mišljenje i kreativnost.

Čitajući biografije poznatih hrvatskih sportaša, tekstove o povijesti sporta, učenici će razvijati  pozitivno stajalište prema kineziološkim aktivnostima, usvojiti navike redovitoga tjelesnog vježbanja radi podizanja razine zdravlja i kvalitete življenja, a s naglaskom na važnost uloženog truda za sportski uspjeh.

Učenici će slušati uglazbljene pjesme hrvatskih pjesnika, samostalno uglazbiti izabrane književne predloške, čitati libreta, istraživati biografije poznatih hrvatskih glazbenika. Time će se  potaknuti učenike na aktivno bavljenje glazbom, potaknuti razvijanje glazbenog ukusa i kritičkog mišljenja kod učenika i razviti razumijevanje i mogućnosti glazbe. Učenici će osvijestiti vrijednosti regionalne i nacionalne i  kulturne baštine u kontekstu svjetske kulture.

Potaknuti književnim i popularnoznanstevnim tekstovima učenici će se  likovno izražavati  i time razumjeti kontekst likovnoga djela i ulogu likovnoga stvaralaštva u društvu istraživanjem umjetničkoga izraza i uspostavljanjem odnosa s društvenim, povijesnim, kulturnim (književnim) čimbenicima. 

Učenici će istraživati život i djelo poznatih hrvatskih znanstvenika i nobelovaca, čitati tekstove o znanstvenim dostignućima i inovacijama, stvaralački se izražavati dizajniranjem replika tehnoloških dostignuća (strujni krug, penkala, tiskarski stroj – glagoljica).

Sudjelovat će u školskim projektima Skup pamtitelja riječi, Riječ dana, Priča prije podne, Pričofest (vodi školska knjižničarka).


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju